19 Şubat 2014 Çarşamba

Uzun aralardan biri daha geçti ve ben yine buradayım. Filmi yeni bitirdim ve müziği çalmakta. Son sahnesi gerçekten olmuş ama öncesindekiler yetersiz geldi. Daha fazla olaydan daha fazla şeyden bahsedilebilirdi. En azından Apple'ın Sony ile ilişkileri olabilirdi, daha güzeli Steve'in Bill ile olan muhabbetleri bol bol bulunmalıydı. Neyse sonuç olarak buradayız, yaşıyoruz ve ben bunu yazıyorum siz bunu okuyorsunuz.

Öncelikle imdb linki verelim:
http://www.imdb.com/title/tt2357129/

Oyunculardan en önemlisi "kesinlikle. İşinin hakkını vererek yapan bir kişi olmuş. Bunu hissetmemde özellikle etkileyen filmi beni Kelebek Etkisi filmindeki hali olmuştur. Çok uzun zaman oldu izlediğim ama hala aklımdadır oradaki hali, o başarısı. Neyse aynı zamanda Two and a Half Men dizisinde de gayet iyi iş çıkarmakta şu an. Tavsiye edilir her 2 kısım da.

Gelirsek yazar ve yönetmen kısmına:
Yazarın ilk yazdığı senaryoymuş. Ben de diyorum niye bu kadar durağan ve yorucu gidiyor. Aynı şekilde yönetmen de çok çok ön planda olan biri değil gördüğüm kadarıyla ama diğer filmlerine bi bakmak da fayda var yine de. Bence isimden faydalanmak istenmiş ve yetersiz kalmış yaptıkları iş.

Filmin içeriğine değinirsek:
Başta belirttim, çok yüzeysel kalmışlar ve bir çok ilişkiye değinmemişler. Üstüne üstlük film 2 saat yine de! Açık ve net belirtmeliyim ki 1 buçuk saatlik olan Pirates of Silicon Valley çok daha iyi görünüyor gözüme! Ayrıca o film 1999 yapımı ve ellerinde materyal olarak daha az şeye sahipken yine de çok daha başarılı. Bu film ise daha taze ve üstüne üstlük bir çok şey sunulabilirken ondan bile aşağı kalmış. Belki beklentim de biraz yüksekti ama tatmin etmedi, yine de izlenir tabi.

Sonuç olarak vakit ayırmaya ya da öncelik tanımaya gerek yok ama vaktiniz olduğunda izleyin.

0 yorum:

Yorum Gönder