14 Aralık 2013 Cumartesi

Herkese uzuuuuunca bir aradan sonra tekrar selamlar. Bugünkü konumuz demin başladığım ve henüz işlemini bitirmediğim 4.3 sürümünü uygun yolla nasıl yükleyeceğimiz. Bunun için gereken her zaman olduğu gibi flashtool. Bu konuda şuradan yardım alabilirsiniz:






Giriş kısmını okuyup ardından 1'i atlayıp 2. adımdakini yapın, şimdi farklı olan kısmımız:




Burada temiz kurulum için aynı bırakın ama uygulamalarınızın verilerini gitmesini istemiyorsanız direk olarak wipe kısmındaki 3 tiki de kaldırmanızı öneririm.











Şimdi diğer kısma geliyoruz, yükleme ekranı, en klasik haliyle:






















Sonlandığında ise sağdaki gibi olması gerek ekranın tam olarak. Ardından telefonu kablodan çıkarıp direk olarak başlatıyoruz, aklımızdan çıkarmayalım açılış uzun sürecek. Eğer uygulamalar falan kaldırılmaması yönünde tercih yaptıysanız bu durumda iş daha daha uzayacak çünkü gerekli düzenlemeler yapacak. 














-Telefon açıldığında evet sizi bekletecek. Sonra belki bazı sıkıntılar çıkarabilir ekstradan, nfc ile ilgili problem yaşarsanız, bildirim çubuğunda nfc/felicia diye bir şey yazıyor ve gitmiyorsa, 2 saniye basılı tutup hafif parmağınızı aşağı çekin, uygulama bilgileri diye belirtecek halde iseniz ona tıklayın ve durmaya zorlayın. Eğer ekranda şu an hatırlayamadığım o güzide uyarı varsa ve bildirim çubuğunda nfc/felicia tarzı bir şey yazıyorsa bu geçerli.

-Şimdi gelelim diğer bir konuya, wifi konusunda sıkıntı yaşadım, hala yaşadığım problemler var ama bt ve wifi aktifken sıkıntı yaşamıyorum ne mutlu ki. GPS'i oto senk. ve nfc yi de açtığımda bir problem oluşuyor. Sanırım bu GPS'den kaynaklı ama tam kestiremiyorum ve henüz derinlemesine araştırmadım. Sonuçta her an için önceki sürüme dönme imkanınız var ve garanti konusunda probleminiz yok. 

-Peki bu kadar uğraştık, geçtiğimize değdi mi? Benim için bu sorunun cevabı evet, gerçekten hoşuma gitti yeni yapı. Arayüz olarak Go Launcher kullanan biriyim ve xperia home'a geri dönmedim ama diğer yönde:
Menü tasarımları, arama, hesap makinesi, alarm, kamera vs vs gibi kısımlardaki yenilikler çok daha güzel hale getiriyor telefonu. Ayrıca bir konu daha var, aynı anda aktif smallapps sayısı artmış durumda, z1 ve zu'da olduğu gibi bir çok smallapps aktif olarak çalışabiliyor. Bildirim paneline de eklemişler küçültme/ekrana getirmeye dair seçenekleri falan. 

-Ya kamera, henüz tam test edemedim, kalite artışı beklemiyorum. Arayüz Z1 gibi, ek uygulama desteği var, AR eklentisini kullanabiliyorsunuz, bir kaç tane daha seçenek var kullanabildiğiniz, play store'dan yüklenmesi gerek tabi.

-Peki Tema olayı nedir? Tema desteği genişletilmiş, Z1 temaları getirilmiş ve başka temalarda artık kolayca mağazadan edinebilir olmuş. Tema sayesinde arka plan, buton renkleri, sanal tuşların arka planı, renkleri ve şekilleri gibi kısımlarda değişim gerçekleşiyor. Üstüne üstlük bu Go Launcher Ex'de de geçerli durumda. Hoş olmuş, yakında sanal tuşların boyutlarını ayarlamayı da eklerlerse daha da hoş olacak tabi :) [Belki 4.4 ile?] 

Sonuç:
Güzel, her şey güzel, merak ediyorsanız buyrun, geçin, çok aceleniz yoksa bekleyin, normal yükleyin. Sonuç olarak 4.3 her Z kullanıcısına ulaşacaktır güzelce umarım. 

Bizi okuduğunuz (burada biz tabi ben oluyorum -me,myself&irene durumu yok, ayrıca o filmi kaç senedir izleyeceğim ama izleyemedim umarım yanlış bir yaklaşımda değilimdir kullanımda) için teşekkür ederiz.
Daha sonra telefondan bazı görüntüleri yükleyeceğim



DN: (burdan PS I love you filmine gönderme yapasım geldi ama onu da izleyeceğim ama izlemek kısmet olmadı) DSC-QX10 kullanan biriyim ve maalesef wifi ile ilgili sıkıntılar biraz fazla problem oluyor kullanımda, henüz kullanamadım zaten ama Allah'tan Sony üzerine buton koymuş QX10'un da bu sayede tamamen bağımsız fotoğraf çekiyorum rahatça)



0 yorum:

Yorum Gönder