24 Mayıs 2013 Cuma

 Bugün 21 Marttan bugüne kadar geçen kısımlar adına bir dönüş yazısı yazayım dedim. Hiç girip okuyan var mı ciddi olarak bir şeyleri bilemiyorum ama yine de yazacağım. (Aslında paylaşım yapmama rağmen girişler olduğunu görmem de şaşırttı tabi)
 Öncelikle Xperia Z'mi aldım. Onunla uzun vakitler geçirdim. Çok mutluyum, en azından düne kadar. Dün akşam bazı şaşkınlıklar yaşadım. Kısaca anlatayım izninizle:
 Akşam arkadaşımla buluşacaktım hatta daha doğrusu onlara çaya gidecektim. Yemek yedim sonra bi banyo yaptım. Ardından saçımı falan kuruttum, üstüme 2 parça giydim (bi alt bi üst) Ardından perdenin yanındayım telefonda arkadaşla konuşuyorum. Her şey normal geliyor ama bu konuşma esnasında korniş düştü ve ben dediğim gibi 2 parça kıyafetle pencerenin yanındayım. Karşı tarafta da kız öğrenci yurdu var :)
 Neyse ben güzelce giyinip ev arkadaşlarımdan 1'ini çağırmaya gittim, sonra 3 kişi olarak geldiler ve karşıdaki yurtta birisi giyiniyordu. İşin kötüsü perdesi falan da açıktı. Neyse haliyle bi baktık sonra kafamızı çevirdik, gördü mü bilemiyoruz ama perdesini olması gerektiği gibi kapattı tabi :)
 Neyse vakit ilerledi benim arkadaşla buluşma olayım 1 saat ertelendi. Sonrasında G.K ile 2 kişiyi çağırıp Zübeyde Hanım Çay Bahçesinde oturmaya karar kıldık. 20 dakika diye sözleştiğimiz halde O.T ve M.S adlı kişiler 50 dakika sonra geldiler ve biz 30 dakika dışarıda bekledik. Kendilerine selam ve saygılarımı iletiyorum. 
Evine gideceğim arkadaş L.Ç aradı, 15 dakikaya gel dedi. Tamam dedim ve ardından bu diğer 3 arkadaşa görüşürüz deyip ayrıldım. Daha zaten bir yere de oturmamıştık. Yoldayken geri döndüm ve A101'den tatlı bir şeyler aldım. Neyse gittim ve güzelce çay içtik sohbet ettik, sohbeti Zübeyde'ye taşıdık derken onların düşünce yapılarında bazı noktalardan hayal kırıklığı yaşadım. 
 Gecenin bombalarından biri buyken saat 2:30 civarı eve döndüm. G.K daha yatmamıştı ve kısa bir sohbet gerçekleştirdik. Yeni ev arkadaşı arayışında olan biz 2 kişi tarafından yüzüstü bırakıldık. Bu 2 kişi aynı zamanda bizi 50 dakika bekleten kişilerdi. Ben yokken çok ilginç bir muhabbet dönmüş ve 2 tarafta farklı düşüncelere sahip şekilde planlarını yapmışlar. Bu da gecenin bir diğer bombası olarak kaldı.
 Neyse şu an bunları yazıyorum, yazıyorum da kendimde miyim? Hayır, değilim! Zira 6,5 saat kadar uyudum ve çok yorgunum. Şu an böbreklerim de fazlasıyla çalışmış durumda ve idrar havuzum taşma seviyesinde. Umarım kusura bakmıyorsunuzdur ama bunlar gerçekler. Neyse bir kaç yayın daha planlıyorum bugün. Hadi onlara kadar kendinize iyi bakın.

Şimdi yazıda resim eklemeyle küçük bir güncelleme yaptım ve fark ettim ki çok fazla neyse kullanmışım, neyse sorun olmaz umarım :))

0 yorum:

Yorum Gönder