10 Mart 2013 Pazar

Kısa bir aradan sonra buradayım tekrar sizlerle. Ayın 10'u ve aylardan Mart, yıl ise henüz 2013. Ne uçan arabalara selam çaktık ne ayağımızı yerden kesen roketli kaykaylara. Neyse fazla uzatmadan konuya gireyim (an itibariyle konuyu bulamadım daha ama 1 sn)


Evet aradan geçen 2 saatlik zamanda (kahvaltı ettim, ekmek aldım, çay yaptım, avrupa yakası izledim...) konuyu buldum. Aslında konu karşıma çıktı ama çıkmaz olsaydı.

Üzüldüm, herkes tek tek gidiyor ama olmadı, 1 tanesi olmadı. Metin Serezli, gitti. Üzücü oldu, çocukluğumun Tacettin Dedesi. Belki de bu kadar sevmem 1 dedemi tanımamam (babam 8 yaşındayken vefat etmesi) diğeri de ben 6 yaşındayken vefat etmesi. Bundandır bağlanmam. Böylece de herkesten farklı bir şekilde onu anmam. Allah taksiratını affetsin...

0 yorum:

Yorum Gönder