2 Mart 2013 Cumartesi

Evet, aynı gün içinde 2. yazım, adsense e kabul edilemememden ötürü biraz yoğunlaştırayım dedim blogu.

Neyse bu yazımızda bahsedeceğim şey 1 saat önce başlayıp yarım saat önce bırakığım ders çalışma aşkı. Oturdum C++ öğrenmeye başladım. İnternetten falan değil, gittiğim 2 uygulama dersinden aklımda kalanlarla başladım, ilerledim ve anladım ki korkulacak bir olay değil programcılık.

Ne yaptım? İnsanlık için normal, programcılar için küçük ve benim için büyük denebilecek bir şey, buyrun çalışan yapısıyla kanıtı:

Velhasıl işte bütün mesele bu kadar şu an ama kararlıyım, while yapısını öğreneceğim, belki akşama belki yarına. Ayrıca 3DSMAX ve CryEngine 3 hakkında olan çalışmalarıma da gaz verip aldığım kitaplar sonucu bir de Android dünyasına girmeyi umuyorum. Umarım dönem sonunda hem derslerimi vermiş başarılı bir öğrenci hem de kendini mesleğine ve insanlara adamış biri olarak çıkarım ve bunu buradaki günlüğümde sizlerle de [tabi şu an bakan eden okuyan var mı bilemiyorum ya] paylaşırım...

0 yorum:

Yorum Gönder